Tootegrupid

Müügi- ja tagastustingimused

Veebipoe eFood.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Pull Punt Group OÜ asukohaga Tallinn, Paldiski maantee 29, 10612 reg.kood 12983781
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.


Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.


Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha või asendatakse teise samaväärse või väärtuslikuma kaubaga (raha tasudes sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kui klient on ostnud e-poest kaupa, millele on märgitud OTSAS, siis e-poel on õigus asendada toode samasväärse või väärtuslikuma kaubaga.Asendatud toote kohta edastatakse kliendile ka vastavasisuline teavitus ning selliseljuhul raha ei tagastata.

 
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti, Leedu.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
 
E-poest tehtud tellimused, millele soovite ise järgi tulla komplekteeritakse kohapeal koheselt peale teie poolt tasumist ning võite järgi tulla tööpäeviti kell 11.00-17.00. Komplekteerimise täitmise kohta me eraldi ekirja ei saada. 
E-poest tehtud tellimuste staatust saate jälgida oma kontolt (tellimuste ajalugu). Vastav link on ka teile edastatud tellimuse kinnitusel.
 
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul, olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võl aõigus seaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].Taganemisõigus ei kohaldu kui toode on asendatud samasväärse tootega, samuti taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.


14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.


Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemiseavaldus,  ning saata see e-posti aadressile info@efood.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või tootja defektiga asi).


Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.


Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
 
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.
Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kuu jooksul veebipoe poole, saates ekirja aadressile info@efood.ee või helistada telefonil +372 53009195


Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale, üleandes kullerile, DPD, Omniva,Smartpost jm. Kui Veebipoest ostetud kaubal on tootjapoolsed puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
 
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.


Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@efood.ee helistada telefonil +372 53009195 või Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta
 
KASUTUSTINGIMUSED
Kasutustingimused on Pull Punt Group OÜ (edaspidi PPG) ja selle klientide (edaspidi klient või kliendid) vaheliste müügitehingute aluseks.
PPG müüb tooteid füüsilistest isikutest tarbijatele ning ka äriklientidele, kes ostavad tooteid ärilisel otstarbel. PPG ja äriklientide vaheliste ostu-müügi- ja muude kirjalike lepingutega määratlemata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest.
 
PPG ja kliendi vaheline müügileping jõustub efood.ee  veebikeskkonnas tehtud tellimuse esitamise hetkel. Vastutus puudulike tarnete, ametkondlike või väliskaubanduslike piirangute korral piirneb tellimuse tühistamise ning makse tagastamisega.
 
PPG müüb tooteid ainult täisealistele klientidele. PPG veebilehelt ostu sooritades kinnitate, et olete vähemalt 18 aastat vana. Samuti kinnitate ostu sooritades, et PPG e-poes tasumiseks kasutatavad krediitkaardid või pangakonto kuuluvad teile. Ostja vanust kontrollitakse kauba üleandmisel. PPG võib keelduda kauba üleandmisest, kui te ei suuda kauba vastuvõtmisel oma vanust tõestada. Sellisel juhul ei tagastata tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid. Kauba vastuvõtmisel pakiautomaadist tuleb oma isik ID-kaardiga tuvastada.
 
PPG jätab endale õiguse piirata toodete müüki ebatavaliselt suuremahuliste kaubapartiide tellimise korral. Juhul kui tellitud tooteks on spetsiaalselt ostja esitatud tellimuse alusel valmistatud, tellitud või töödeldud toode, kuuluvad tellimuse tühistamisega tekkida võivad täiendavad kulutused ostja poolt hüvitamisele täies mahus.
 
PPG jätab endale õiguse muuta kasutustingimusi ühepoolselt ja sellest etteteatamata. Kasutustingimused kehtivad jõustunud tellimuse tegemise hetke redaktsioonis. Järgnevate tellimuste osas kehtib alati tellimuse tegemise hetkel jõus olev kasutustingimuste redaktsioon. Erandina jõustuvad kohe seadustes tehtavad muudatused, välja arvatud juhul, kui seaduses on sätestatud teisiti.
 
Kasutustingimused kehtivad ulatuses, mis ei piira tarbija tarbijakaitseõigusaktidest tulenevaid õigusi.
 
KAUBA KOHALETOIMETAMINE
Tellitud kaup toimetatakse Teieni SmartPOSTi või Eesti Posti kulleri vahendusel 2–7 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist PPG OÜ arvelduskontole.
Juhul kui valite kättetoimetamiseks SmartPOSTi pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel teie valitud SmartPOSTi pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub Teie telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui Te ei lähe pakile SmartPOSTi määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannate Teie kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.
 
NB! SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart.
SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada kl 10.00–22.00.
 
Juhul kui valite kättetoimetamiseks Eesti Posti kulleri, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie märgitud aadressile. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse eelnevalt kokku telefoni või e-posti teel. Kaup toimetatakse kohale E–R ajavahemikul kl 10–20.
 
Teie vastutate, et olete esitanud kauba tellimisel korrektsed isikuandmed, aadressi ja kontakttelefoni. PPG  ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.
 
Kuller, Smarpost, Omniva, Dpd jm vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab efood.ee e-poes kirjeldatule. Kui kauba vastuvõtmisel märkate, et pakend on purunenud või märg, siis ärge saadetist vastu võtke, vaid tehke sellekohane avaldus kullerile, transpordi firmale ja informeerige meid, kirjutades e-posti aadressile info@efood.ee või helistades +372 5300 9195
 
KAUBA TAGASTAMINE
Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.
Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb PPG sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil info@efood.ee


TELLIMUSE TÜHISTAMINE
Tellimust on võimalik tühistada, kui võtate meiega ühendust info@efood.ee enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga välja saadetud, pole võimalik tellimust tühistada.

Pull Punt Group OÜ, eFood.ee 2024
 
 
OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
 Milliseid isikuandmeid töödeldakse
 
nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
kauba kohaletoimetamise aadress;
pangakonto number;
kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
klienditoe andmed.

 
Mis eesmärgil ja milliseid isikuandmeid töödeldakse
 Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil ja juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
 
Teenuse osutaja kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) tellimuse haldamiseks ja töötlemiseks. Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).


Teenuse osutaja edastab isikuandmeid nagu nimi, telefoninumber ja e-posti aadress veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.


Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.
Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.
Kliendi eraldi antud nõusoleku alusel võib Pull Punt Group OÜ otseturustuse korras edastada turunduslikke teadaandeid (uudiskiri, kampaaniapakkumised, loosimised, rahuloluküsitlused vms) telefoni, e-posti, SMS-i ja teiste e-kanalite teel. Kliendil on õigus igal ajal nõusolek tagasi võtta, samuti keelduda reklaamist ja pakkumistest, saates vastava teate e-postile pullpunt@pullpunt.eu. Info reklaamist ja pakkumistest loobumise võimaluse kohta on ka elektrooniliselt edastatud pakkumise või reklaami juures.
 
 
 
Turvalisus ja andmetele ligipääs
 
Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust. Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.


Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja, andmemajutus, Maksekeskus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
Pull Punt Group OÜ(veebipood eFood.ee) on isikuandmete vastutav töötleja ning ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Maksekeskus on e-poe maksevahendaja. Maksekeskus isikuandmete kolmandatele isikutele edastamise lubamise kohta.
 
 
Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, saab tutvuda isikuandmetega klienditoe vahendusel.
 
Nõusoleku tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.
 
Säilitamine 
 Isikuandmed säilitatakse raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks. Veebipoes sooritatud säilitatakse ostuajalugu kolm aastat. Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.
 
Kustutamine
Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
 
Ülekandmine
 E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.  
 
Kontaktandmed
Kui Teil tekib küsimusi, mis on seotud käesolevate Tingimustega, palume võtta meiega ühendust allpool äratoodud aadressil:
 
Pull Punt Group OÜ
veebipood: eFood.ee
Registrikood: 12983781
Aadress: Paldiski mnt 29, Tallinn,
E-post.: info@efood.ee
Kontakttelefon: +372 5300 9195 
 
25. mail 2018 jõustub Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR), mis hakkab asendama senist Eesti isikuandmete kaitse seadust. Sellega seoses palume ka Teil kinnitada, et soovite endiselt saada eFood.ee sooduspakkumisi ja kampaaniaid. Kinnitan, et soovin eFood.ee sooduspakkumisi juhul kui ei avalda soovi andmebaasist lahkuda. Kui soovite lahkuda - klikkige allpool olevale aadressile ning avaldage oma soov kirjalikult info@efood.ee  lehel on kirja pandud ja lahti seletatud, kuidas Pull Punt kasutab ja töötleb Teie isikuandmeid. Juhul kui soovite oma andmeid muuta või kui Te ei nõustu meie tingimustega ja soovite oma andmed kustutada, saate selleks endiselt kasutada olevat personaalset viidet info@efood.ee Juhul kui soovite pullpunt andmebaasist lahkuda või oma andmeid muuta, et edaspidi jõuaksid Teieni just soovitud otsepostitused, siis klikkige siia info@efood.ee
 
 
 
Privaatsuse kaitse. OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
 
Milliseid isikuandmeid töödeldakse
 
nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
kauba kohaletoimetamise aadress;
pangakonto number;
kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
klienditoe andmed.
 
Mis eesmärgil ja milliseid isikuandmeid töödeldakse
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil ja juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
 
Teenuse osutaja kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) tellimuse haldamiseks ja töötlemiseks. Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).
Teenuse osutaja edastab isikuandmeid nagu nimi, telefoninumber ja e-posti aadress veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.
Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.


Kliendi eraldi antud nõusoleku alusel võib Pull Punt Group OÜ otseturustuse korras edastada turunduslikke teadaandeid (uudiskiri, kampaaniapakkumised, loosimised, rahuloluküsitlused vms) telefoni, e-posti, SMS-i ja teiste e-kanalite teel. Kliendil on õigus igal ajal nõusolek tagasi võtta, samuti keelduda reklaamist ja pakkumistest, saates vastava teate e-postile pullpunt@pullpunt.eu. Info reklaamist ja pakkumistest loobumise võimaluse kohta on ka elektrooniliselt edastatud pakkumise või reklaami juures.
 
Turvalisus ja andmetele ligipääs
Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust. Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
 
Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja, andmemajutus, Maksekeskus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
 
Pull Punt Group OÜ (veebipoood eFood.ee) on isikuandmete vastutav töötleja ning ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
 
Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.
 
Nõusoleku tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.
 
Säilitamine
Isikuandmed säilitatakse raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks. Veebipoes sooritatud säilitatakse ostuajalugu kolm aastat. Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.
 
Kustutamine
Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
 
Ülekandmine
E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.  
 
Kontaktandmed
Kui Teil tekib küsimusi, mis on seotud käesolevate Tingimustega, palume võtta meiega ühendust allpool äratoodud aadressil:
 
Pull Punt Group OÜ
veebipood: eFood.ee
Registrikood: 12983781
Aadress: Paldiski mnt 29, Tallinn,
E-post.: info@efood.ee
Kontakttelefon: +372 5300 9195 

 
25. mail 2018 jõustub Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR), mis hakkab asendama senist Eesti isikuandmete kaitse seadust. Sellega seoses palume ka Teil kinnitada, et soovite endiselt saada Pull Pundi sooduspakkumisi ja kampaaniaid. Kinnitan, et soovin eFood.ee sooduspakkumisi juhul kui ei avalda soovi andmebaasist lahkuda. Kui soovite lahkuda - klikkige allpool olevale aadressile ning avaldage oma soov kirjalikult eFood.ee  lehel on kirja pandud ja lahti seletatud, kuidas Pull Punt kasutab ja töötleb Teie isikuandmeid. Juhul kui soovite oma andmeid muuta või kui Te ei nõustu meie tingimustega ja soovite oma andmed kustutada, saate selleks endiselt kasutada olevat personaalset viidet info@efood.ee Juhul kui soovite pullpunt andmebaasist lahkuda või oma andmeid muuta, et edaspidi jõuaksid Teieni just soovitud otsepostitused, siis klikkige siia info@efood.ee
 
 
 
Pull Punt Group OÜ
info@efood.ee

2024