Tootegrupid

Alkohoolsete jookide müügitingimused

TINGIMUSED ALKOHOOLSETE JOOKIDE MÜÜK

Pull Punt Group Oü müüb alkohoolseid jooke kohapeal kell 10.00 – 17.30 ning epoe eFood.ee kaudu

KASUTUSTINGIMUSED
Kasutustingimused on Pull Punt Group OÜ (edaspidi PPG) ja selle klientide (edaspidi klient või kliendid) vaheliste müügitehingute aluseks.
PPG müüb tooteid füüsilistest isikutest tarbijatele ning ka äriklientidele, kes ostavad tooteid ärilisel otstarbel. PPG ja äriklientide vaheliste ostu-müügi- ja muude kirjalike lepingutega määratlemata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest.
 
PPG ja kliendi vaheline müügileping jõustub shpo.pullpunt.eu veebikeskkonnas tehtud tellimuse esitamise hetkel. Vastutus puudulike tarnete, ametkondlike või väliskaubanduslike piirangute korral piirneb tellimuse tühistamise ning makse tagastamisega.
 
PPG müüb tooteid ainult täisealistele klientidele. PPG veebilehelt ostu sooritades kinnitate, et olete vähemalt 18 aastat vana. Samuti kinnitate ostu sooritades, et PPG e-poes tasumiseks kasutatavad krediitkaardid või pangakonto kuuluvad teile. Ostja vanust kontrollitakse kauba üleandmisel. PPG võib keelduda kauba üleandmisest, kui te ei suuda kauba vastuvõtmisel oma vanust tõestada. Sellisel juhul ei tagastata tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid. Kauba vastuvõtmisel pakiautomaadist tuleb oma isik ID-kaardiga tuvastada.
 
PPG jätab endale õiguse piirata toodete müüki ebatavaliselt suuremahuliste kaubapartiide tellimise korral. Juhul kui tellitud tooteks on spetsiaalselt ostja esitatud tellimuse alusel valmistatud, tellitud või töödeldud toode, kuuluvad tellimuse tühistamisega tekkida võivad täiendavad kulutused ostja poolt hüvitamisele täies mahus.
 
PPG jätab endale õiguse muuta kasutustingimusi ühepoolselt ja sellest etteteatamata. Kasutustingimused kehtivad jõustunud tellimuse tegemise hetke redaktsioonis. Järgnevate tellimuste osas kehtib alati tellimuse tegemise hetkel jõus olev kasutustingimuste redaktsioon. Erandina jõustuvad kohe seadustes tehtavad muudatused, välja arvatud juhul, kui seaduses on sätestatud teisiti.
 
Kasutustingimused kehtivad ulatuses, mis ei piira tarbija tarbijakaitseõigusaktidest tulenevaid õigusi.
 
KAUBA KOHALETOIMETAMINE
Tellitud kaup toimetatakse Teieni SmartPOSTi või Eesti Posti kulleri vahendusel 2–4 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist PPG OÜ arvelduskontole.
Juhul kui valite kättetoimetamiseks SmartPOSTi pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel teie valitud SmartPOSTi pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub Teie telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui Te ei lähe pakile SmartPOSTi määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannate Teie kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.
 
NB! SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart.
SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada kl 10.00–22.00.
 
Juhul kui valite kättetoimetamiseks Eesti Posti kulleri, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie märgitud aadressile. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse eelnevalt kokku telefoni või e-posti teel. Kaup toimetatakse kohale E–R ajavahemikul kl 10–20.
 
Teie vastutate, et olete esitanud kauba tellimisel korrektsed isikuandmed, aadressi ja kontakttelefoni. PPG  ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.
 
PPG  ja kuller vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab PPG  e-poes kirjeldatule. Juhul kui teieni jõuab katkine või vigastatud toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui kauba vastuvõtmisel märkate, et pakend on purunenud või märg, siis ärge saadetist vastu võtke, vaid tehke sellekohane avaldus kullerile ja informeerige meid, kirjutades e-posti aadressile info@efood.ee või helistades +372 5300 9195
 
KAUBA TAGASTAMINE
Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.
Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb PPG sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil info@efood.ee
 
TELLIMUSE TÜHISTAMINE
Tellimust on võimalik tühistada, kui võtate meiega ühendust info@efood.ee enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga välja saadetud, pole võimalik tellimust tühistada.

Pull Punt Group OÜ 2020

TINGIMUSED ALKOHOOLSETE JOOKIDE MÜÜK

Pull Punt Group Oü müüb alkohoolseid jooke kohapeal kell 10.00 – 17.30 ning epoe eFood.ee kaudu.

KASUTUSTINGIMUSED
Kasutustingimused on Pull Punt Group OÜ (edaspidi PPG) ja selle klientide (edaspidi klient või kliendid) vaheliste müügitehingute aluseks.
PPG müüb tooteid füüsilistest isikutest tarbijatele ning ka äriklientidele, kes ostavad tooteid ärilisel otstarbel. PPG ja äriklientide vaheliste ostu-müügi- ja muude kirjalike lepingutega määratlemata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest.
 
PPG ja kliendi vaheline müügileping jõustub shpo.pullpunt.eu veebikeskkonnas tehtud tellimuse esitamise hetkel. Vastutus puudulike tarnete, ametkondlike või väliskaubanduslike piirangute korral piirneb tellimuse tühistamise ning makse tagastamisega.
 
PPG müüb tooteid ainult täisealistele klientidele. PPG veebilehelt ostu sooritades kinnitate, et olete vähemalt 18 aastat vana. Samuti kinnitate ostu sooritades, et PPG e-poes tasumiseks kasutatavad krediitkaardid või pangakonto kuuluvad teile. Ostja vanust kontrollitakse kauba üleandmisel. PPG võib keelduda kauba üleandmisest, kui te ei suuda kauba vastuvõtmisel oma vanust tõestada. Sellisel juhul ei tagastata tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid. Kauba vastuvõtmisel pakiautomaadist tuleb oma isik ID-kaardiga tuvastada.
 
PPG jätab endale õiguse piirata toodete müüki ebatavaliselt suuremahuliste kaubapartiide tellimise korral. Juhul kui tellitud tooteks on spetsiaalselt ostja esitatud tellimuse alusel valmistatud, tellitud või töödeldud toode, kuuluvad tellimuse tühistamisega tekkida võivad täiendavad kulutused ostja poolt hüvitamisele täies mahus.
 
PPG jätab endale õiguse muuta kasutustingimusi ühepoolselt ja sellest etteteatamata. Kasutustingimused kehtivad jõustunud tellimuse tegemise hetke redaktsioonis. Järgnevate tellimuste osas kehtib alati tellimuse tegemise hetkel jõus olev kasutustingimuste redaktsioon. Erandina jõustuvad kohe seadustes tehtavad muudatused, välja arvatud juhul, kui seaduses on sätestatud teisiti.
 
Kasutustingimused kehtivad ulatuses, mis ei piira tarbija tarbijakaitseõigusaktidest tulenevaid õigusi.
 
KAUBA KOHALETOIMETAMINE
Tellitud kaup toimetatakse Teieni SmartPOSTi või Eesti Posti kulleri vahendusel 2–4 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist PPG OÜ arvelduskontole.
Juhul kui valite kättetoimetamiseks SmartPOSTi pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel teie valitud SmartPOSTi pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub Teie telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui Te ei lähe pakile SmartPOSTi määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannate Teie kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.
 
NB! SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart.
SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada kl 10.00–22.00.
 
Juhul kui valite kättetoimetamiseks Eesti Posti kulleri, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie märgitud aadressile. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse eelnevalt kokku telefoni või e-posti teel. Kaup toimetatakse kohale E–R ajavahemikul kl 10–20.
 
Teie vastutate, et olete esitanud kauba tellimisel korrektsed isikuandmed, aadressi ja kontakttelefoni. PPG  ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.
 
PPG  ja kuller vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab PPG  e-poes kirjeldatule. Juhul kui teieni jõuab katkine või vigastatud toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui kauba vastuvõtmisel märkate, et pakend on purunenud või märg, siis ärge saadetist vastu võtke, vaid tehke sellekohane avaldus kullerile ja informeerige meid, kirjutades e-posti aadressile info@efood.ee või helistades +372 5300 9195
 
KAUBA TAGASTAMINE
Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.
Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb PPG sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil info@efood.ee
TELLIMUSE TÜHISTAMINE
Tellimust on võimalik tühistada, kui võtate meiega ühendust pullpunt@pullpunt.eu enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga välja saadetud, pole võimalik tellimust tühistada.

Pull Punt Group OÜ, eFood.ee 2020